Mijn eerste haakproject

Om de tijd te doden en mijn creatieve honger te stillen (wat een poezie …zucht) ben ik begonnen met haken. HAKEN? Yep, dat wat oma’s doen ja. Maar via het Internet is er een hele wereld voor me open gegaan want haken is ontzettend hip tegenwoordig, Lucky me!

Na het bekijken van allerlei boekjes en websites kwam ik tot de conclusie dat ik van haakpatronen helemaal niets begrijp. Totdat ik op youtube terecht kwam, ja echt waar! Duizenden filmpjes (wellicht bijna allemaal in het engels) over dit onderwerp: met tekst en uitleg…en beeld dus! Na wat rondsnuffelen begon ik aan mijn eerste project, gevonden op een creatieve blog (van Maaike), de uitleg van de bloem. Hierboven het resultaat, en al zeg ik het zelf: best aardig!

This entry was posted in Created by West! and tagged , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Mijn eerste haakproject

  1. Ruth Sannes says:

    misschien is leuk om je gehaakte bloemen op je hoedjes te zetten, just an idea

  2. Maaike says:

    Wat ontzettend leuk dat het je gelukt is met de beschrijving op mijn site! Mooi geworden hoor! En opgepast….haken is zo verslavend! Groetjes Maaike

  3. Margret says:

    Mooi gemaakt hoor, ik wil ook leren haken.
    Ga ook maar eens op youtube snuffelen om bloemen te leren haken. 😀

    Groetjes

Leave a Reply

