Cool but warm!

Cool converse shoe

Cool converse shoes

Let the image inspire you… I think it’s really cool!

This entry was posted in Really random and tagged , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Cool but warm!

  1. Sanne says:

    Kan niet alle gebreide dingen mooi vinden geloof. Tot nu toe vond ik het allemaal mooi, maar deze schoenen… Ach ik weet het niet, misschien wel heel hipperdip. Dikke kus!

  2. Annemarie says:

    Haha ik vind ze onwijs leuk! Maar of ik ze echt aan zou doen… daar zou ik even over na moeten denken (-: Ben jij trouwens nog op zoek naar knoopjes? Ik heb hier een paar over van een projectje van laatst dus als je me je adres even mailt dan komen ze jouw kant op.

    Groetjes!
    Annemarie

  3. Ruth Sannes says:

    ik vind ze cool, als je dit kan stuur ik je een paar om ze voor mij te maken.

  4. Dorien says:

    Geweldig! Volgens mij heb ik nog wel ergens een paar liggen; kan ik meteen aan de slag (als alle sintkadootjes af zijn!)

  5. creationwest says:

    @Sanne @Annemarie tja ik weet t ook niet of ik ze zou dragen, maar ze zijn wel gaaf
    @Ruth dan moet ik nog wel flink door oefenen…ach het is nu toch zomer bij jou
    @Dorien stuur me please een foto als dit ooit werkelijkheid wordt!! Ik ben benieuwd wat je hebt gemaakt als hulppiet!

  6. mara says:

    Ik vind ze grappig, en zou ze ook dragen πŸ™‚

Leave a Reply

