Happy healthy Xmas!

I
am
not
sending
out
xmas cards
so
hereby
to
all
of
you

A Happy Healthy Xmas!

A Happy Healthy Xmas!

This entry was posted in Created by West! and tagged , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Happy healthy Xmas!

  1. Eva says:

    YEAH!! Almost Christmas…!! Can’t wait 🙂

  2. Annemarie says:

    Jaaaa wat mooi!!! Oh geweldig zeg! Die kleur is ook super! Ik had al een tijdje niet op je blog kunnen kijken dus ik heb net even bijgelezen. Wat een gave sjaal en wat een leuk kussen heb je gemaakt! Wat ik me afvroeg: zit er stof aan de achterkant? Dat wil ik nl ook nog eens doen maar ik heb geen idee hoe…
    En ik zie dat je al 41 (!!!) squares hebt haha! Ik heb er nu vijf. Of eigenlijk tien, want ik had bedacht dat twee dekens tegelijk maken misschien leuker is voor de afwisseling. Dan moet ik er wel 500 maken, maar ja, als ik dan het maken van de ene zat ben ga ik verder met de ander. Of zou dit op niks uitlopen haha jij was inmiddels overgestapt op een babydeken las ik?

    Fijne avond!!

    Groetjes, Annemarie

  3. Jante says:

    Leuk!! Je hebt t echt gedaan…Kerstballen breien…!! Goed gelukt!

  4. Sucrette says:

    Happy healthy Christmas to you too and to your family! Love your Christmas balls:)
    Thank you soooo much for all the lovely comments you leave on my blog!
    Have a bright and colorful day!
    Angie

  5. Clara says:

    Wishing you a wonderful and Merry Christmas too!

  6. Jij ook alvast een mooie kerst gewenst! Ik heb mijn boom versierd met pompons, maar deze exemplaren zijn helemaal supermooi! Ik wil acuut leren haken 🙂

Leave a Reply

